Informacje2019-01-30T09:17:27+02:00

REGULAMIN

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy ILONA GĄSKA PRACOWNIA KREATYWNOŚCI I TERAPII ZAJĘCIOWEJ „MAJOLIKA”, zwany dalej Serwisem, działający pod adresem www………. jest własnością firmy ILONA GĄSKA „MAJOLIKA”, zarejestrowanej pod numerem NIP: 6442258566, REGON: 240207169, z którą Klienci mogą się kontaktować pod adresem email: kameleon_ilona@op.pl

II. WARUNKI DOKONYWANIA ZAKUPÓW

  1. Klienci mają możliwość korzystania z Serwisu anonimowo, jak i dokonując rejestracji i tworząc w ten sposób konto, w którym gromadzone są dane oraz informacje o Kliencie dotyczące jego działań w serwisie.
  2. W celu dokonania rejestracji konta w Serwisie należy wypełnić formularz rejestracyjny. Na adres e-mail Klienta umieszczony w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość wskazująca sposób potwierdzenia rejestracji oraz inne wymagane prawem informacje. Z chwilą potwierdzenia rejestracji dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia Konta pomiędzy Klientem a Serwisem, której przedmiotem są usługi świadczone przez Serwis, na warunkach określonych w Regulaminie.
  3. Wszystkie produkty dostępne w Serwisie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  4. Wszystkie ceny podane w Serwisie są cenami brutto. Na każdy sprzedany produkt wystawiany paragon lub rachunek. Rachunek może być dostarczony drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, chyba że Klient wyraźnie zaznaczy, że rachunek powinien być dostarczony w formie tradycyjnej.

III. WARUNKI PŁATNOŚCI

  1. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony w Serwisie produkt, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, gdy płatność następuje przy odbiorze. Możliwe są następujące formy płatności:
    • Przy odbiorze zapłata gotówką. W wybranych przypadkach Serwis zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.
    • Przelewem forma płatności dla klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego lub wizytę w placówce banku. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Serwisu, zamówienie jest przekazywane do realizacji.

IV. WYSYŁKA I ODBIÓR TOWARU

  1. Zamówiony produkt dostarczany jest przy udziale wyspecjalizowanych operatorów pocztowych (firm kurierskich) lub odbierany osobiście przez Klienta. Klient ponosi koszty dostawy określone w zakładce Dostawa w Serwisie.
  2. Umowa zawarta pomiędzy Klientem a Serwisem dotycząca zakupu danego produktu w Serwisie ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów w Serwisie jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem produktów odbieranych osobiście przez Klientów.
  3. W sytuacji, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy poszczególnych produktów, składających się na jedno zamówienie złożone w ramach SerwisuSerwis może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części zamówienia korekcie ulegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej lub reklamowanej części zamówienia.
  4. Czas dostawy produktów wynosi nie więcej niż 7 dni od dnia zawarcia umowy. Termin otrzymania przesyłki to każdorazowo czas skompletowania i spakowania zamówienia powiększony o czas dostawy.
  5. W przypadku odbioru osobistego Serwis informuje drogą telefoniczną lub elektroniczną o możliwości odbioru zamówionego produktu. Zamówienie należy odebrać w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o możliwości jego odbioru. Zamówienie, które nie zostanie odebrane w wyznaczonym terminie, zostanie anulowane.

V. REKLAMACJE

  1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient ma prawo odesłać do Serwisu reklamowany towar po wcześniejszej konsultacji z pracownikiem Serwisu, wraz z opisem niezgodności.
  2. Serwis ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
  3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Serwis.
  4. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

VI. ZWROT TOWARU

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty od nabycia, których zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki możesz odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Jeśli to zrobisz, zwrócimy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności.
  2. Aby zrezygnować z zakupu, poinformuj nas o swojej decyzji za pomocą poczty elektronicznej. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracamy towar należy odesłać na własny koszt.
  3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb.

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Informacje znajdujące się na stronach Serwisu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient, składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach Serwisu, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu.
  2. Podane przez Klientów dane osobowe Serwis zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Ochrony Prywatności.
  3. W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy prawa polskiego.

FORMY PŁATNOŚCI

PRZELEW NA KONTO BANKOWE

Prosimy o dokonanie przelewu na konto bankowe: 58 8437 0002 0130 0910 7623 0001

ILONA GĄSKA „MAJOLIKA” Poręba 42-480 ul. Wolności 66

Tytuł przelewu: Pracownia Ceramiczna Zamówienie [TUTAJ PODAJ NR TWOJEGO ZAMÓWIENIA I NAZWĘ PRODUKTU)]

GOTÓWKĄ PRZY ODBIORZE OSOBISTYM

Bardzo prosimy o przygotowanie odliczonej kwoty za zamówienie.

DOSTAWA

Ceramika ze swej natury to bardzo kruchy i delikatny towar.
Mając to na uwadze, proponujemy Państwu kilka rodzajów dostawy, zróżnicowanych czasowo, cenowo i jakościowo:

ODBIÓR OSOBISTY

Odbiory osobiste są możliwe po wcześniejszym umówieniu telefonicznym lub e-mailowym:

  • W naszej pracowni w Porębie k/Zawiercia
  • Dogadaj się z nami! 😉 Jesteśmy elastyczni 🙂

PRZESYŁKA FIRMOWA

Najtańszy rodzaj przesyłki poleconej o czasie doręczenia do 4 dni.
Wykorzystywana do drobnych przedmiotów (np. biżuterii), o niskim ryzyku uszkodzenia.

KURIER 48

Najbardziej ekonomiczne rozwiązanie kurierskie o czasie doręczenia do 2 dni.
Przeznaczone m.in. do przewozu przedmiotów szklanych i kruchych tak więc i ceramiki.
Szczególnie polecamy tę usługę z opcją OSTROŻNIE, która gwarantuje delikatne traktowanie przesyłki.

POCZTEX EKSPRES 24

Ekspresowa usługa kurierska z gwarancją 1-dniowego terminu dostawy o ile zdążymy nadać przesyłkę do godziny 15-stej.
Doskonale nadaje się do przewozu przedmiotów szklanych i kruchych, w tym ceramicznych.

Szczególnie polecamy tę usługę z opcją OSTROŻNIE, która gwarantuje delikatne traktowanie przesyłki.
Jest to najdroższy rodzaj dostawy, dostępny dla zamówień od 100 zł i wykorzystywany przez naszych Klientów głównie, gdy zależy im na bardzo szybkiej dostawie.

Koszty przesyłki są uzależnione od czasu dostawy, wagi i wymiarów paczki. Wszystkie potwierdzone zamówienia wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie bankowym. Rekomendujemy wysyłkę ceramiki transportem z opcją OSTROŻNIE. Zamówienie o wartości ponad 200 zł wysyłamy GRATIS!

REKLAMACJE I ZWROTY

ZASADY POSTĘPOWANIA PRZY ODBIORZE PACZKI

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli paczka nosi znamiona uszkodzenia (wgniecenia, dziury, etc.), zalecamy odmówienie odbioru prosimy też o natychmiastowy kontakt. Jeżeli paczka nie jest uszkodzona, otwórz paczkę w obecności kuriera – w przypadku uszkodzenia któregokolwiek z produktów, sporządzany jest protokół, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Jeżeli produkt uległ uszkodzeniu, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  • Spisz protokół uszkodzenia (dotyczy przesyłek ubezpieczonych). Należy wypełnić wszystkie pola w protokole szkody oraz zachować kopię protokołu dla siebie. Ważne, aby opisać stan faktyczny przesyłki, nie pisać słów dyktowanych przez kuriera.
  • Wykonaj zdjęcia uszkodzonych produktów i prześlij na nasz adres e-mail, opisując zaistniałą sytuację. Napisz jaką formę rekompensaty oczekujesz, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  • W ciągu 14 dni od otrzymania informacji o reklamacji, poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie innego produktu lub zwrot pieniędzy. W razie wątpliwości, prosimy o szybki kontakt. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

ZWROT PRODUKTÓW

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionych produktów, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania oraz nie może dotrzeć do nas uszkodzony. W przypadku niespełnienia powyższych warunków zwrot nie zostanie uznany.

POLITYKA COOKIES

STRONA WYKORZYSTUJE PLIKI COOKIES

Aby dostosować serwis do potrzeb naszych użytkowników i zwiększyć komfort korzystania, nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, wyrażasz zgodę na ich wykorzystywanie.

POLITYKA PLIKÓW COOKIE

Nowe ustawodawstwo unijne oraz znowelizowana ustawa Prawo telekomunikacyjne wprowadziły nowe zasady odnośnie przekazywania wiadomości Użytkownikom stron internetowych w zakresie plików cookie. Aby jak najlepiej poinformować Użytkowników, czym są pliki cookie i w jakim celu używamy ich na naszej witrynie, opracowaliśmy Politykę plików cookie.

Informacje zawarte w cookies nigdy nie dostarczają danych personalnych Użytkownika.

Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie plików cookie, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki lub całkowicie zrezygnować z korzystania ze strony majolika.pl.

CZYM SĄ PLIKI COOKIE?

Pliki cookie, potocznie nazywane ciasteczkami, są to niewielkie pliki tekstowe, które zawierają dane zapisywanie w momencie odwiedzenia witryny internetowej przez Użytkownika. Z pomocą tych danych można przywołać informacje o tym, co Użytkownik robił na danych stronach internetowych w przeszłości. Ciasteczka mogą obejmować dane o takich czynnościach jak ilość kliknięć w określony link, czy logowanie się do profilu Użytkownika.

W JAKICH CELACH WYKORZYSTYWANE SĄ COOKIE?

Pliki cookie pozwalają dostosować zawartość strony internetowej do indywidualnych upodobań i preferencji Użytkownika. Pomagają również w optymalizacji korzystania z witryn internetowych; wykorzystuje się je w celu rozpoznania urządzenia internauty, co pozwala na wyświetlenie strony w najbardziej komfortowy sposób dla Użytkownika. Pliki cookie wpływają też na szybkość działania strony, a także pozwalają dopasować reklamy do oczekiwań i zainteresowań Użytkownika.

Ciasteczka pozwalają także utrzymać sesje Użytkownika. W ten sposób nie musi się on za każdym razem logować na danej stronie i wpisywać loginu oraz hasła.

RODZAJE PLIKÓW COOKIE

  1. Cookie sesyjne – są to tymczasowe pliki, które są przechowywane tylko w trakcie sesji, czyli od momentu wejścia do serwisu aż do zamknięcia sesji przeglądarki lub samej przeglądarki.
  2. Cookie stałe – ten rodzaj ciasteczek jest przechowywany przez dłuższy czas; dzięki nim korzystanie z serwisu jest bardziej komfortowe dla Użytkownika.
  3. Cookie zewnętrzne – ten rodzaj plików pochodzi z zewnętrznych serwisów internetowych, np. Google Analytics, który wykorzystywany jest do zbierania danych statycznych odnośnie serwisu.

ZGODA UŻYTKOWNIKA I USUWANIE PLIKÓW COOKIE

Na stronie wykorzystujemy pliki cookie za zgodą Użytkownika.

Zgoda może zostać wyrażona poprzez zatwierdzenie komunikatu na stronie głównej lub poprzez odpowiednią konfigurację ustawień oprogramowania zainstalowanego w urządzeniu wykorzystywanym przez Użytkownika.

W dowolnym momencie Użytkownik może cofnąć lub zmienić zakres wyrażonej wcześniej zgody, albo zadecydować o usunięciu plików cookie.

JAK WYŁĄCZYĆ W USTAWIENIACH  PRZEGLĄDARKI PLIKI COOKIE?

Mozilla Firefox

W menu „Narzędzia” wybierz „Opcje” i w nich zakładkę „Prywatność”. Przeglądarka daje Ci możliwość wyboru – możesz zaznaczyć, że nie chcesz być w ogóle śledzony lub możesz usunąć pojedyncze ciasteczka poszczególnych witryn.

Microsoft Internet Explorer

W menu „Narzędzia” wybierz „Opcje internetowe” i w nich zakładkę „Prywatność”. Z pomocą specjalnego suwaka możesz regulować ogólny poziom prywatności albo przyciskiem „Witryny” zarządzać ustawieniami poszczególnych serwisów internetowych.

Google Chrome

W menu ukrytym pod trzema poziomymi kreskami w prawym górnym rogu przeglądarki wybierz „Narzędzia” a potem „Wyczyść dane przeglądania…”. Poza opcją czyszczenia plików cookie znajdziesz tam link „Więcej informacji”, który prowadzi do szczegółowego opisu funkcji prywatności przeglądarki.

Opera

Przyciskiem „Opera” w lewym górnym rogu otwórz menu i wybierz w nim „Ustawienia” i dalej „Wyczyść historię przeglądania…”. Oprócz możliwości skasowania już ustawionych plików cookie znajduje się tam też przycisk „Zarządzaj ciasteczkami…” prowadzący do bardziej zaawansowanych opcji dla poszczególnych witryn.

Apple Safari

W menu „Safari” wybierz „Preferencje” i w nich zakładkę „Prywatność”. Znajdziesz w niej liczne opcje dotyczące plików cookie.

Telefony komórkowe, tablety i inne urządzenia mobilne

Usuwanie plików cookie jest zależne od modelu telefonu, ponieważ każde urządzenie może obsługiwać tę funkcję w inny sposób. Z tego powodu zachęcamy do zapoznania się z opcjami prywatności w dokumentacji, którą znajdziesz na stronie internetowej producenta Twojego urządzenia mobilnego.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

ADMINISTRATOR

Administratorem Danych Osobowych przekazanych w związku z korzystaniem z Usług (dalej: „Dane Osobowe”) jest ILONA GĄSKA „MAJOLIKA”, z siedzibą w Porębie, ul. Wolności 66, NIP: 6442258566, REGON: 240207169, email: kameleon_ilona@op.pl zwana dalej „Administratorem” lub „Wykonawcą”, wprowadza niniejszą Politykę Prywatności, zwaną dalej „Polityką”.

„Użytkownikiem” jest osoba, która korzysta z usług świadczonych przez Wykonawcę lub osobę, która chce korzystać z tych usług, albo internautę, który odwiedza stronę internetową.

DANE OSOBOWE

  1. Przeglądanie zawartości strony internetowej nie wymaga od Użytkownika podawania Danych Osobowych.
  2. Korzystanie z Usług może wiązać się z podaniem Danych Osobowych przez Użytkownika. Niepodanie Danych Osobowych może ograniczać możliwości korzystania z usług.
  3. W celu korzystania z formularza kontaktowego oraz usług określonych w postanowieniu  § 2 ust. 1 Polityki, Użytkownik jest zobowiązany do wypełnienia formularza, w których wymagane jest podanie określonych Danych Osobowych. Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, choć konieczne do świadczenia usług przez Wykonawcę na rzecz Użytkownika.
  4. Wszelkie Dane Osobowe, podawane przez Użytkownika do formularzy kontaktowych lub newslettera, przetwarzane są w sposób zgodny z wymogami określonymi w polskim prawie (wymogi te zawarte są w ustawie o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. oraz w ustawie o Świadczeniu Usług Drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku).
  5. W sytuacjach, gdy Użytkownik korzysta z usług przy użyciu urządzeń przenośnych, Administrator może pozyskać dane identyfikacyjne urządzenia przenośnego, operatora usług internetowych i abonenta. Wszystkie dane są przetwarzane w sposób anonimowy i są zebrane w celach statycznych lub w celu zapewnienia Użytkownikowi prawidłowego korzystania ze strony.
  6. Użytkownik ma prawo do dostępu swoich Danych Osobowych, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz jest uprawniony do ich poprawienia, weryfikacji lub usunięcia, poprzez skierowanie odpowiedniego żądania do Administratora.
  7. Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników w celu niezbędnym do realizacji oferowanych usług.
  8. Administrator może przetwarzać dane osobowe Użytkownika w celach marketingowych pod warunkiem, że Użytkownik wyraził dodatkową i opcjonalną zgodę w osobnym oświadczeniu. Po udzieleniu takowej zgody Użytkownik może ją wycofać w dowolnej chwili.
  9. Na podstawie udzielonej przez Użytkownika dodatkowej i opcjonalnej zgody, Wykonawca ma prawo wysyłać do niego informacje handlowe na podane adresy e-mail lub numery telefonu. W dowolnej chwili Użytkownik może odwołać wyrażoną wcześniej zgodę.Dane Osobowe, które zostały zebrane przez Wykonawcę, mogą zostać przekazane na podstawie aktualnych przepisów odpowiednim organom państwowym.

KONTAKT

  1. Użytkownik Serwisu może w dowolnym czasie skontaktować się z Administratorem w celu uzyskania informacji o tym, czy i w jaki sposób Administrator przetwarza lub zamierza przetwarzać jego Dane Osobowe.
  2. W przypadku pytań i opinii dotyczących stosowanej przez Wykonawcę Polityki prosimy o przesyłanie ich na wskazany adres e-mail: kameleon_ilona@op.pl.